Er sykkelopplevelsen i Grue kommune utrygg, vanskelig, eller rett og slett vidunderlig? Nå har du muligheten til å dele din mening og påvirke fremtidens sykkeltilrettelegging i vår kommune. Grue kommune er stolt av å samarbeide med Syklistforeningen, som står bak en landsdekkende undersøkelse for syklister.

Din stemme er viktig!
Sykkelundersøkelsen 2024 gir deg som sykler en unik mulighet til å uttrykke dine opplevelser og meninger om sykkelinfrastrukturen i Grue. Dine tilbakemeldinger er avgjørende for å forbedre sykkelvilkårene og gjøre Grue til en enda bedre sykkelkommune.

Hva er Sykkelundersøkelsen?
Dette er en nasjonal undersøkelse som sammenligner syklistenes tilfredshet på tvers av norske kommuner. Ved å delta, bidrar du til at Grue kommune kan motta en detaljert innsiktsrapport og rangeres sammen med andre norske kommuner. Resultatene, som annonseres i september, vil avdekke om Grue er en bedre eller dårligere kommune å sykle i sammenlignet med våre naboer.

Hvorfor delta?

• Din stemme kan direkte påvirke fremtidige beslutninger om sykkeltilrettelegging i Grue.
  • Ved å forbedre forholdene, ønsker vi å oppmuntre flere til å velge sykkelen som transportmiddel.
  • Sykling bidrar til bedre helse og er et miljøvennlig alternativ til bil.

Hvordan delta?

• Undersøkelsen er digital og anonym, og åpen for alle som sykler i Grue. Du kan enkelt delta ved å følge denne lenken: Sykkelundersøkelsen 2024
  • Undersøkelsen består av 28 påstander om sykkeltilrettelegging og tar kun noen minutter å fullføre.

Engasjer deg og del lenken!

Vi oppfordrer deg til å dele undersøkelsen med andre syklister i Grue. Følg med på vår Facebook-side der vi vil legge ut påminnelser og ekstra informasjon gjennom mai og juni.

Grue kommune er forpliktet til å skape et trygt og tiltalende sykkelmiljø. Din deltakelse i denne undersøkelsen er et viktig skritt mot dette målet. La oss jobbe sammen for en grønnere, sunnere og mer sykkelvennlig Grue!

For spørsmål eller mer informasjon, vennligst kontakt våre kommunerepresentanter: Haakon Gjems eller Beathe Johansen.

DELTA I SYKKELUNDERSØKELSEN 2024 HER

Vi ser frem til din deltakelse og takker for ditt bidrag til et bedre sykkelmiljø i Grue!