Tildelingskontoret
Tildelingskontoret fatter vedtak om tjenester etter Lov om kommunale helse- og omsorgstjenester.
Riktige tjenester på rett nivå
Tildelingskontoret jobber for at våre pasienter skal motta riktige tjenester på rett nivå basert på et individuelt kartlagt hjelpebehov, med fokus på nærhet og helhetlig tjenestelevering. Rehabiliterende koordinator og systemansvarlig for individuell plan (IP) er underlagt denne enheten.
Tildelingskontoret er organisert under Grue sykehjem. Tjenesten holder til i 2. etasje i C-blokka på Grue Helsetun, i fløyen over fysio/ergo og hjemmetjenesten. Alle besøk til kontoret skal avtales på forhånd, enten via telefon eller e-post.
Vedtak om vederlag og egenbetaling fattes av saksbehandler i tildelingskontoret.
Se lenke til søknadsskjema i venstremenyen.
Hva vi ikke saksbehandler
Tildelingskontoret skal ikke behandle saker om allmennlegetjeneste, assistanse fra ergoterapi- eller fysioterapitjenesten, helsesykepleier- og jordmortjeneste, skolehelsetjeneste, tjenester fra barne- og familieteamet eller bruk av tvang og makt etter pasient- og brukerrettighetsloven og helse- og omsorgstjenesteloven.
Forvaltning og tildeling av tjenester
Tildelingskontoret / koordinerende enhet
Besøksadresse: Grue helsetun, Finnskogveien 141, 2260 Grue kommune
Postadresse: Grue kommune, Tildelingskontoret, Postboks 94, 2261 KirkenærEpost: tildelingskontoret@grue.kommune.no
E-post til meldingsansvarlig: meldingsansvarlig@grue.kommune.noTildelingskontoret kan nås på telefonnummer 94 00 34 04 mandag - fredag fra kl. 10.00-14.00.